Antalya Muratpaşa Belediyesi 6’ncı kez “Mavi Bayrak’ta En İyi Çevre Eğitim Etkinlikleri” ödülünü aldı

21 Tem 2021

Muratpaşa Belediyesi Mavi Bayrak Ödülü

Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi, üst üste 6’ncı kez “Mavi Bayrak’ta En İyi Çevre Eğitim Etkinlikleri” ödülünü aldı. Belediye Başkanı Ümit Uysal, “Yaşam şeklimizi, önceliklerimizi değiştirdiğimiz pandemi sürecinde çevrenin korunması için attığımız adımların ödüle değer bulunması bizi son derece mutlu etti. Bu ödülü, doğal değerlerimizin korunmasında yüksek hassasiyete sahip komşularımız adına alıyoruz” dedi.

Muratpaşa Belediyesi, Türkiye Çevre Eğitim Vakfı’nın (TÜRÇEV) her yıl Mavi Bayrak programı kapsamında yaptığı çevre eğitim ve bilgilendirme etkinliklerinin değerlendirmesi sonucu verdiği ‘En İyi Çevre Eğitim Etkinlikleri’ ödülünü üst üste 6’ncı kez aldı. Değerlendirme, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Selçuk Üniversitesi Turizm Fakültesi ve Doğa Koruma Merkezi’nden oluşan jüri tarafından yapıldı.

Vizyon Vurgusu

Pandemi nedeniyle online yapılan toplantıda Muratpaşa Belediyesi ile birlikte Antalya Büyükşehir, Fethiye, Kuşadası ve Alanya belediyeleri de ödüle değer görüldü. TÜRÇEV Başkanı Rıza Tevfik Epikmen, “Çevre eğitiminin önemini kavramış ve bu vizyonla salgın dönemini bahane etmeden çevre duyarlılığıyla çalışmalarını yürüten ödül sahiplerini kutluyorum” dedi.

Komşularımız Adına Alıyoruz

Ödülü üst üste 6’ncı kez alma başarısı gösteren Muratpaşa Belediye Başkanı Uysal, Mavi Bayrak programının belediyenin yaşanabilir dünya ve sürdürülebilir çevre hedefine yönelik çalışmalarında önemli yere sahip olduğunu belirtti. Başkan Uysal, “Yaşam şeklimizi, önceliklerimizi değiştirdiğimiz pandemi sürecinde çevrenin korunması için attığımız adımların ödüle değer bulunması bizi son derece mutlu etti. Bu ödülü, doğal değerlerimizin korunmasında yüksek hassasiyete sahip komşularımız adına alıyoruz” dedi.

Plajlar Açıldı

Antalya’nın doğa harikası falezlerinin denizle buluştuğu noktada yer alan belediye plajlarının bu yıl da Mavi Bayrak almaya hak kazandığını belirten Başkan Uysal, kademeli normalleşmeyle birlikte plajların sabah 07.00 ile 20.00 saatleri arasında hizmet verdiğini söyledi.

Ödül Getiren Çalışmalar

Muratpaşa Belediyesi, kısıtlamalar ve yasaklarla geçen 2020’de Mavi Bayrak programı kapsamında deniz dibi temizliği ve envanter çalışması, plajlarda sıfır atık eğitimleri, çeşitli sivil toplum kuruluşları ve spor kulüpleriyle falez temizliği yaptı, atölye çalışmaları gerçekleştirdi. 5 Haziran Dünya Çevre Günü, Uluslararası Kıyı Temizleme Günü ve 1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı dolayısıyla çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Muratpaşa, nesli tehdit altında bulunan Akdeniz fokunun korunmasına yönelik eğitimlere de devam etti.

Güncel
Haber & Gelişmeler

Çerez Tercihlerini Özelleştir

Çerez kategorilerini ayrı ayrı yönetebilirsiniz

Zorunlu Çerezler

Her Zaman Aktif

Bu çerezler web sitesinin düzgün çalışması için gereklidir ve devre dışı bırakılamaz.

Analitik Çerezler

Bu çerezler, ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandığını anlamamıza yardımcı olur.

Kullanılan Servisler: Google Analytics

Pazarlama Çerezleri

Bu çerezler, size özelleştirilmiş reklamlar göstermek ve pazarlama kampanyalarımızın etkinliğini ölçmek için kullanılır.

Kullanılan Servisler: Google Ads, Facebook Pixel

Daha fazla bilgi için Gizlilik Politikası ve Kişisel Verilerin Korunması sayfalarını inceleyebilirsiniz