Sürdürülebilir bir gelecek vizyonuyla faaliyet gösteren Nestlé Pure Life, %50’si geri dönüştürülmüş malzemeden ürettiği 1 litrelik yeni şişesini tüketicilerinin beğenisine sunuyor. 2021 yılı itibariyle büyük süpermarket raflarında yerini alacak çevre dostu şişenin 2025 yılına kadar tüm ambalaj boylarında ve satış noktalarının yer alması hedefleniyor.

Nestlé Waters Türkiye, tüm markalarını şirketin bugünün ve gelecek nesillerin yaşam kalitesini artırma vizyonu doğrultusunda yönetmeye ve sürdürülebilirlik konularını bir bütün olarak ele alarak çözüm üretmeye devam ediyor. Şirket, bu kapsamda Nestlé Pure Life markası ile %50’si geri dönüştürülmüş şişeden üretilmiş çevre dostu şişelerini tüketicisine sunuyor. 1 litrelik Nestlé Pure Life ambalajları 2021 yılı itibariyle kademeli olarak tüm satış noktalarına yaygınlaştırılacak. Sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir adım olan geri dönüştürülmüş şişeden üretilen çevre dostu şişelerin, 2025 yılına kadar Nestlé Pure Life portföyünün tamamında yerini alması hedefleniyor. 

Nestlé Waters Türkiye Pazarlama Direktörü Can Emciçevre dostu Nestlé Pure Life şişeleri ve Nestlé Waters Türkiye’nin sürdürülebilirlik vizyonu ile ilgili olarak: “Dünya genelinde nüfus artışı ve ekonomik büyüme, doğal kaynaklarımız üzerindeki baskıyı her geçen gün daha da artırıyor. Nestlé Waters Türkiye olarak sürdürülebilirliği çalışmalarımızın merkezine koyuyoruz. Her adımımızı topluma, dünyaya ve çevreye karşı sorumluluklarımızı gözeterek atıyoruz. Küresel sürdürülebilirlik hedeflerimiz kapsamında, döngüsel ekonomi ve plastik atıkları azaltma konularına odaklanıyoruz. Faaliyetlerimizden kaynaklanabilecek etkileri en aza indirmek için yeni ve yenilenen ürünlerimizin tasarımının çevresel etkilerini sistemli olarak değerlendiriyor ve iyileştiriyoruz. Ülkemizde, bir yandan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’mızın Sıfır Atık Projesi’ne destek olacak iş birliklerinin ve yöntemlerinin hayata geçirilmesine destek oluyor, diğer yandan portföyümüzde yer alan markalarımızın bütünsel çevre bakışı ile yapılandırılmasını hedefliyoruz. Buna ilk olarak Nestlé Pure Life markamızın 1 litrelik ambalajlarını, teknolojinin elverdiği ölçüde %50’si geri dönüştürülmüş malzemeden üretilen şişelerle değiştirerek başladık. Amacımız, geri dönüştürülmüş şişeden üretilen şişeleri tüm portföyümüzde kullanarak, gelecek için verdiğimiz taahhütlerimizi 2025 yılına kadar yerine getirmek olacak’’ dedi.