Coca‑Cola Türkiye’nin geri dönüştürülmüş pet şişelerden ürettiği separatörler sayesinde, kafe ve restoranlar sosyal mesafe kurallarına uygun bir yemek deneyimi sunabilecek.

Coca‑Cola Türkiye, 2020 yılının başlarında ortaya çıkan ve tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi süreci boyunca yeme-içme sektörüne verdiği destek çalışmalarına bir yenisini ekleyerek devam ediyor. 

Yeni destek çalışması kapsamında Coca‑Cola Türkiye, geri dönüştürülmüş pet şişelerden üretilen separatörler hazırlayarak, Covid-19 hjiyen tedbirlerine destek olmak üzere, müşterileriyle yeniden buluşan kafe ve restoran gibi küçük yerel işletmelerin kullanımına sundu. Üretilen separatörler sayesinde, restoran misafirleri sosyal mesafe kurallarına uyarak yemek yiyebilecekler.

Coca-Cola Türkiye’nin pandemi döneminde yeme-içme sektörüne verdiği destekler

Coca‑Cola Türkiye, pandeminin başlangıcından bu yana, yeme-içme sektörüne ve sektör çalışanlarına destek amaçlı birçok projeyi hayata geçirdi. 

2020 yılının Temmuz ayında başlattığı Aç Kendini Hayata reklam kampanyası ile müşterileriyle yeniden buluşan 500’ü aşkın küçük restoran ile yerel zincire Google Programatik Ağı üzerinden tanıtım desteğiyaparak işletmelerin yeniden müşterileriyle buluşmasında köprü oldu.

Yine yeme-içme sektöründe hizmet sunan işletmeleri destekleme hedefiyle “1 Menü Alana 1 Menü Hediye” ve toplam 1.5 milyon kişiye sevdikleri Coca‑Cola tatlarını hediye eden “Bu Coca- Cola Bizden” kampanyası başlatıldı. Müşterileriyle yeniden buluşan küçük yerel işletmelere dağıtılmak üzere toplam 17 bin hijyen kiti hazırlandı. Dezenfektan, maske, eldiven ve bilgilendirme broşürünün yer aldığı kitler Türkiye genelinde toplam 12 bin noktaya ulaştırıldı. Vaka sayıların sonucu mekanların tekrar kapanmasıyla, Tüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği (TÜRES) ve Kızılay iş birliği ile pandemiden en çok etkilenen 3.000 yeme-içme sektörü çalışanına kişi başı 400 TL’lik alışveriş çeki dağıtılmasına destek olundu.