0d27f331-b182-de11-a19f-000c2900b695.jpg

TÜKETİCİLER YEŞİL NOKTA' YI TANIYOR

Tüketiciler Yeşil Nokta'yı tanıyor ÇEVKO Vakfı'nın Türkiye temsilcisi olduğu ve yasal düzenlemelerle belirlenmiş ambalaj atıklannın yönetim sistemi dahilinde yükümlülüğünü yerine getiren, geri dönüşüm sistemine mali katkı sağlayan firmaların ambalaj ürünlerinde kullanmaya hak kazandığı "Yeşi Nokta' markasının bilinirliğine yönelik tüketici araştirma sonuçları algılandı. ÇEVKO Vakfı'nın bağımsız bir araştırma şirketine yaptırdığı araştırmaya göre; her 10 kişiden 7si "Yeşil Nokta" işaretini tanıyor. Tanıyan her 3 kişiden 1'i alışverişlerinde sabah aldığı ürünlerin Yeşil Noktalı olmasına dikkat ediyor.